Gyakran ismételt kérdések

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

1. Hogyan tudok rendelni a webshopból?
Egyszerűen válaszd ki a kívánt termékeket, tedd őket a kosárba, majd kövesd a pénztár lépéseit. A rendelésedről e-mailben visszaigazolást kapsz.

2. Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem kötelező, de érdemes! Regisztrált vásárlóként gyorsabban tudsz rendelni legközelebb, nyomon követheted a rendeléseid, és elsőként értesülhetsz az újdonságokról.

3. Módosíthatom a rendelésemet utólag?
Ha még nem adtuk át a futárnak, írj nekünk mihamarabb az reazenaroma@gmail.com címen, és megnézzük, tudunk-e segíteni.

4. Hol tudom nyomon követni a csomagom?
Amint átadjuk a futárszolgálatnak, e-mailben küldünk nyomkövetési linket. Így mindig tudod, merre jár a csomagod.


Szállítás és átvétel

5. Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A csomagokat 1–2 munkanapon belül átadjuk a futárnak, a kiszállítás általában további 1 munkanap. Tehát a legtöbb rendelés 2–3 munkanapon belül megérkezik.

6. Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási díj pontos összege a pénztárnál jelenik meg. Ingyenes szállítás bizonyos rendelési összeg felett elérhető – figyeld az aktuális ajánlatainkat!

7. Csomagautomatába is kérhetem?
Igen, több népszerű csomagautomata-hálózattal dolgozunk. A pénztárnál kiválaszthatod a számodra legkényelmesebb átvételi pontot.


 Garancia és visszaküldés

8. Mi történik, ha nem vagyok elégedett a termékkel?
14 napos elállási jogod van. Ha a termék bontatlan, visszaküldheted, és visszatérítjük az árát. Ha sérült vagy hibás, természetesen cseréljük vagy visszautaljuk az árát.

9. Ki fizeti a visszaküldés díját?
Az elállás esetén a visszaküldés költsége a vásárlót terheli, de hibás vagy sérült termék esetén természetesen mi álljuk.


Termékinformációk

10. Természetesek a ReaZen termékek?
Igen! Minden termékünk természetes alapanyagokból készül, válogatott, megbízható kézműves partnerektől – a minőség nálunk alapérték.

11. Magyar gyártásúak a termékek?
Nem minden termék magyar gyártású, de kézműves, kis szériás, prémium minőségű termékeket válogatunk össze, nagy gondossággal.

12. Tartalmaznak mesterséges adalékokat, illatanyagokat?
Nem. A legtöbb termékünk 100%-ban természetes, illóolajaink pedig tiszták, terápiás minőségűek. Ahol mást is tartalmaznak (pl. kozmetikum), azt mindig feltüntetjük.


Egyéb kérdések

13. Tudok ajándékba rendelni?
Igen! Írd meg nekünk a megjegyzésnél, ha ajándéknak szánod – kérésre elhagyjuk a számlát a csomagból, és akár üzenetet is mellékelünk.

14. Vannak-e akciók, kuponok?
Igen! Érdemes feliratkozni hírlevelünkre, ahol értesítünk a szezonális akciókról, kuponokról, új termékekről.

15. Kaphatok segítséget a termékválasztáshoz?
Természetesen! Írj nekünk bizalommal e-mailben vagy a webshop chatablakában, szívesen segítünk megtalálni a hozzád illő terméket.


Nem találtad meg a választ a kérdésedre?
Írj nekünk az reazenaroma@gmail.com e-mail-címre – 24 órán belül válaszolunk!